lördag 8 augusti 2009

Vilken underbar butik!!

Idag skulle vi fara till Örebro och ta emot Linda efter en veckas lägervistelse i Landskrona. På väg dit åkte vi till Slottsboden i Strömsholm!!! Vi skulle köpa en present till Emma som var med Linda på lägret, och nog hittade vi fina saker allt! Det blev fina presenter precis som vi tänkt och en hel massa fina saker till mig!!! Hurra!! Dit ska jag åka ofta... mums vilket härligt ställe! Alla ni som inte varit där ännu - hoppa in i bilen och åk dit! Jag ska lägga in bilder på mina inköp. Ja ja, jag vet! Jag har redan lovat bilder på det jag handlade i Antikladan... kameran har varit i Landskrona en hel vecka så jag har helt enkelt inte kunnat.... Så det så!

Linda kom som sagt hem idag, glad och nöjd efter en toppenvecka! Hon är förälskad i Tobias som också går på Ekeskolan. De har suttit och hållt handen hela veckan, de har kramats och det var visst ledsamt när de skulle skiljas åt. Gulligt!

John har köpt en ny dator, eller egentligen två nya :-) Den första hade han bara några timmar, det var fel på den så den for tillbaka till butiken. En ny dator därifrån igen, den här gången är det inte något fel på själva datorn, däremot har användaren av datorn varit lite klantig. Den som vill veta vad han har åstadkommit får fråga honom själv.... Han är i alla fall inte så himla glad om jag så säger...

Nästa vecka har jag semester!!! Ska vara hemma och ha det bra tillsammans med Linda. Enligt planer ska vi åka till Ockelbo på fredag, men jag ska se om det går att byta helg. Skulle vara så mycket roligare att åka dit när Ditte och Pelle har fått nycklarna till sitt hus så att vi kan få gå husesyn. Man är väl lite nyfiken.... Idag gifter de sig, Ditte och Pelle. Jag pratade med Ditte igår, frågade om hon var nervös, om hon ångrat sig - men neej, inte ännu!! Pelle däremot hade haft ont i magen hela natten, där kan man snacka om att vara nervös!!! ;-)

Som vanligt när jag skriver mina inlägg är det dags att dra på tvättmaskinen och att ställa sig vid spisen och fixa fram lite mat till mina underbara älsklingar! Jag återkommer som sagt med bilder på alla mina fina inköp!!
Kramisar!

1 kommentar:

  1. Tack, tack snälla du för dina rara ord och även din gulliga hälsning inne hos mig. Jag sitter här och rodnar för fullt!
    Vad kul att ni hittade ut till oss i Strömsholm, det är alltid lika roligt med alla glada och trevliga kunder.
    Och jag är glad att du skrev en liten hälsning så jag hittade in till dig. Nu lägger jag till dig på bloggkoll så jag inte missar något från dig.
    Ha en riktigt skön vecka!
    Kram, Carina

    SvaraRadera