måndag 31 augusti 2009

Antikladan i Kungsör

För några veckor sedan tog maken och jag en sväng till Susannes Antiklada, den i Ängsbacken utanför Kungsör. Som vanligt kommer man ju inte tomhänt därifrån :-)! Men inköpen har jag redan visat tidigare. Nu tänkte jag passa på att visa kort som maken tog när vi var där. Titta och njut! Redan utanför ladan möts man av fina saker!
Den underbara lilla trägungan som man använt inhomhus förr, har aldrig sett en liknande förr! Så underbar!












Bilderna talar ju för sig själva, men titta på det underbara rusika bordet! Vill ha!!! Till mitt kök!!! Maken tycker inte att vi ska ha... förstår inte att vi ska tycka som olika om så självklara saker! :-)
Ni som ännu inte varit till Susannes antiklada, jag rekomenderar er ett besök! Man blir inte besviken! Bemötandet är helt underbart, hon har så mycket vackra saker av alla de slag och till bra priser!
Kram, Marita

8 kommentarer:

  1. Oj vilket ställe! Där skulle jag gärna sätta min fot, och förmodligen inte komma ut på väääldigt länge!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att hitta hit!!
    Jag har också varit i Kungsör men det var i Juli nån gång, dax att åka dit igen känner jag.
    Hoppas att du kryar på dig snart.
    Kommer gärna tillbaka hit.

    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Oj här var det många fina saker......

    Tack för tipset...fast har jag fått för mig ngt så ger jag mig inte...inte än iallafall.

    HA en bra vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  4. Ja, hos Susanne finns mycket fint. Jag ska snart försöka komma mig iväg till henne igen, det är en fröjd att gå runt där i ladan bland allt fint!
    Hoppas allt är bra med dig och de dina. Idag ska jag hämta dottern i E-tuna på fm så jag tänkte passa på att svänga förbi loppis och se om jag hittar något spännande.
    Ha en bra dag.
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för trevliga hälsningar! Det är så roligt när ni lämnar ett litet avtryck så jag inte känner mig så ensam ute i bloggvärlden. En värld som jag tycker att det blir allt roligare att vara i, så många trevliga och inspirerande människor det finns! Många av er känns redan som vänner, fast på distans!
    Kramar, Marita

    SvaraRadera
  6. Vad mycket fint det fanns där.:-)

    Ja, det är en gran som vi såg falla vid stugan. Den är det!...som sitter på väggen.*fniss*

    Kram

    SvaraRadera
  7. Dit vill jag åka! Vad fina saker!
    sv: Stövlarna är från Vagabond!

    SvaraRadera
  8. Tack för dina otroligt gulliga och roliga kommentarer Marita! Du! Vilket ställe. Jag skulle vilja ha det där stora, grova bordet som alla grejor står på som köksö. Jag skulle vilja ha det där vitrinskåpet. Jag skulle vilja ha den där köpmansdisken och jag skulle vilja ha den där hyllan med fack vad det nu heter som man kan ha socker och mjöl och sånt i. Herregud!

    Kram Lisa

    SvaraRadera