söndag 8 november 2009

Grattis alla pappor!

Men mest av allt vill jag gratulera min make, pappa till våra tre fina barn! Idag har han firats med frukost på sängen som han älskar att få, presenter, tårta och snart smarrig mat med ett glas vin till! Min egen pappa kan jag bara fira med en tanke, han gick bort när jag var 18 år. Men jag tänker på honom varje dag och det tror jag att han vet att jag gör.

Just nu sjunger vi kareoke här hemma! Det är såååå vackert!!! Fniss! Näe, kanske inte, men kul är det i alla fall! Dodge verkar dock inte uppskatta vår vackra sång, han går och gömmer sig under vår säng!!

Linda och jag var en sväng fram till Skokanonen för att köpa ett par nya kängor till henne. Och vi hittade ett par! Själv köpte jag en ny väska till mig, maken sa med en gnutta ironi "så bra, du har ju så dåligt med väskor!!" Ärligt talat, kan man få för många?? Nix, inte enligt min mening.

Nu ska jag sjunga igen!

kram, Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar