söndag 22 november 2009

Jag har tjuvstartat...

Igår var jag upp i skogen (dungen bakom huset...) och plockade grön mossa, enekvistar och lite andra grenar. Meningen var att jag skulle lägga mossan åt sidan och fixa med den nästa vecka, men inte kunde jag hålla mig inte! Näe, jag gjorde två mosskransar till ytterdörrarna. Blev rätt fina tycker jag själv. Så skulle jag ju lägga dem åt sidan till nästa helg när det är första andvent.... kunde inte riktigt göra det.... blev så himla sugen att se dem på plats så vips! hängde de på plats!!! Fint blev det. Kolla själva
kram, Marita



7 kommentarer:

  1. Så fin krans! Det enda jag kom mig för med skogens fynd var ju granarna då..allt annat ligger i påsar ute än så länge...får ta tag det snart! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina , såklart att de skulle upp på en gång !!
    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fin krans du har gjort! Och visst kan man väl sätta upp den redan nu :)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Vad fina kransar du gjort, det är kul att hålla på bara tiden räckte till. Jo visst är man orolig, vårt lilla barnbarn är en kopia som sin far så man ser honom igen som liten , och då är modershjärtat på g igen. Tänk att man kan känna värre en när ens barn var små, det är nog inte sant man har bara glömt bort hur det var. Tack snälla för dina ord. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Marita!

    Åh, så fina kransar du har gjort.
    De var ju verkligen jätte fina!!
    Jag hade inte riktigt bestämt hur mina skulle se ut iår, men jag har nog fått lite tips nu :)

    Nej, nu ska jag gå och läsa JULMAGASINET... :)
    Få lite julkänsla - svårt att få det när man tittar ut här, grått och regnigt!!

    Ha nu en jätte bra kväll!!
    Kram Sandra/ Interiörboden

    SvaraRadera
  6. Hej Marita!

    Dina kransar blev hur fina som helst. Mossa är så vackert. Kanske borde jag prova mig på att försöka göra en krans jag med. Vilka vackra dörrar du har också! Jag har en avlägsen plan på hur jag ska skaffa oss pardörrar. Drömma bör man som sagt...

    Önskar dig en mysig adventshelg!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera