onsdag 11 november 2009

Sjukstuga

Idag kom Linda hem vid lunch, sjuk. Feber, snuva, ont i huvudet och hes.... John och jag har varit risiga i över en vecka, ont i huvudet, snuva.... Trist. Så i morgon och på fredag blir jag hemma med lilla gumman. Vovsingen kommer att bli jätteglad!! Sällskap hela dagarna!!

Jag ska inte vara med på julmarknaden i Kungsör i helgen. Så himla bra att jag redan hade meddelat Elina det. Det har varit ett himla velande fram och tillbaka för min del. Det skulle ju vara så himla kul att stå och sälja och se vad de andra har till försäljning. Men på grund av alla snuvor och annat strul har varken syrran eller jag hunnit tillverka tillräckligt mycket alster för att kunna stå vid en julmarknad. Men nästa år, då ni, då är vi redo!!! Elina skrev i sitt mail att hon ska ha cafe verksamhet i Torpa bygdegård i Kungsör varje söndag fram till jul. Jag kunde komma och sälja lite alster då om jag ville... och jag vill!! Så jag kämpar på med tillverkningen på kvällarna!

kramar, Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar