måndag 30 november 2009

På söndag hoppas jag få sälja dem!

På söndag är det dags! Då ska jag till Torpa bygdegård och sälja mina egentillverkade alster. Jag har gjort dessa hjärtan i olika storlekar och färger.....


Jag har virkat dessa rosor... i olika storlekar, färger och material....


Så har jag gjort virkade små stjärnor som jag först måste stärka innan jag visar upp dem. Jag ska även tillverka träskyltar med trevliga ord på.... har även för avsikt att försöka hinna göra bordsdekorationer i mossa med juligt pynt och hönsnätsklocka!! Tidsoptimist.... jag??! Mmmm, det kan man nog säga! För jag jobbar som vanligt hela veckan, är oftast hemma runt 19-20 taget om kvällarna, trots rätt tidiga mornar. Men jag hinner det jag hinner!! Hoppas ni vill komma och handla lite av mig, fika lite av Elinas underbara kaffebröd....
kram, Marita

2 kommentarer:

  1. Här lyser flitens lampa! Vad mycket fint du har gjort! Hoppas det kommer många och besöker er i Torpa, jag har satt upp en skylt i butiken som Elina har mailat till mig.
    Ha en bra vecka och lycka till!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  2. Här lyser flitets lampa ser jag. Vad duktig du har varit och det går säkert bra. Kram

    SvaraRadera