lördag 5 december 2009

Hektiskt idag!

Idag är en hektisk dag! Idag ska jag prismärka allt som ska med till Torpa bygdegård för försäljning. Jag ska göra små jularrangemang med mossa och div. pynt och på detta ska jag göra hönsnätsklockor. Igår kväll kom jag på nya grejer att göra och ta med till Torpa.... det är ju så himla kul att fixa! Mina små virkade stjärnor ska stärkas i idag... Som sagt, en hel del att fixa med blir det idag. Måste fixa växelpengar i den händelse någon vill köpa något av mig, påsar som de kan bära hem sina inköp i.... Morgondagen blir nog riktigt rolig!

Kom till Torpa bygdegård i Kungsör i morgon! Elina har café, med smaskigt hembakt. Jag kommer dit med mina alster och jag törs lova att det blir fler försäljare som kommer att finnas där.

kramar, Marita

1 kommentar:

  1. Hej Marita!
    Vad fina saker du gjort till julmarknaden.
    Jag kan tyvärr inte komma efersom jag har boden imorgon.
    Lycka till med försäljningen!
    Kram/Maria

    SvaraRadera