torsdag 10 december 2009

Hur gick det?

Så här såg det ut när jag lagt fram mina alster till försäljning i söndags i Torpa bygdegård. Under dagen tillkom det potatisstickor (man kollar om potatisen är färdigkokt). De finns inte med här, men maken och yngsta dottern som1 kom förbi och tog en fika fotade en del, då tror jag nog att de syns. Får återkomma med lite fler bilder. Roligt hade jag i alla fall!!






Hinner inte skriva mer just nu, måste hasta till jobbet!! Lite sen är jag allt!!!
Kramar, Marita

3 kommentarer:

  1. Ja, vad kul och vilket fint och juligt bord du hade gjort i ordning. Duktiga du!

    kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt och så fint ni gjort det!

    kram

    SvaraRadera
  3. Oj! Så mycket fint du har gjort.
    Hoppas att affärerna går bra.
    Nu bor jag en bit ifrån så jag kan ju inte komma, synd.
    Tack för dina fina ord på min blogg.
    Haregott!

    SvaraRadera