måndag 28 december 2009

Det blev en sväng till IKEA...

Yahooo! Vi tog oss en sväng till IKEA i Västerås idag! Jag tycker det är riktigt roligt att åka dit och gå skrota runt en stund. Det blev lite julgrejer på rean, fuskorcideér på superrea, en hel massa ljus då våra var slut och det bästa av allt - en ny TV bänk som kommer att sluka alla våra enheter till TV:n!! Som det är nu står förstärkaren på ett provisorium under TV bänken.... inte helt lätt att dassuga där kan jag säga... Bild på skönheten kommer. Vi träffade på min trevliga kollega Linda med familj, hon är mamma ledig så vi ses inte så ofta. Därför var det verkligen roligt att ses idag!

På väg hem från IKEA ringde grannen och berättade att vår hund är ute och spinger över nejden, smitit från rastgården. Suck! Han är en riktig Houdini!! Nåväl, han väntade på oss när vi kom hem. Blev så ruskigt glad när vi svängde in på uppfarten!!! Han har gjort illa sin ena tass lite, inget allvarligt men han har blödit.

Nu står lasagnen i ugnen... Linda har beställt (dottern Linda kan vara förvirrande när fler har samma namn...). Ska bli riktigt gott! Oooppps! Nu ringer timern i köket, lasagnen är klar!!! Nu ska jag ta och äta.
kram, Marita

2 kommentarer:

  1. Mysigt med en tur till IkEA, skullejag också vilja göra. Det känns som en evighet sen sist jag var ute och shoppade. Jag har jobbat hela december och inte hunnit med alls, nu känns det som en abstinens... ;-)

    Tack för tipset med chokladtårtan, ska kolla upp det.

    Kram britt

    SvaraRadera
  2. HÄrligt med Ikeabesök! Himla tur att hunden kom tillbaka hyfsat välbehållen! Gott Nytt År på dig! Kram :)

    SvaraRadera