onsdag 30 december 2009

Så här blev det


Så här blev det med den nya TV bänken. Vi har inte "flyttat" in klart i den ännu. I det stora nedersta hyllplanet har vi för avsikt att ställa en grammofonspelare, det är ju rätt kul att kunna spela alla vinylskivor som vi har!
Ser nu att sladdarna inte är snyggt arrangerade, det värsta jag vet!!! Maken har just fått en bakläxa där. Förväntar mig en snabb åtgärd redan idag.... Hur som helst, vi är nöjda. Tycker att det blev supersnyggt!!! Men nu kommer ju nästa fråga... ska vi verkligen inte byta ut vårt soffbord?? Nåt som stämmer bättre ihop med TV bänken.... maken måste bearbetas!
kram, Marita

6 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev! Kan inte du komma och pynta till vår tv-bänk också, jag får inte till det alls!

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Tack för den jättegulliga kommentaren på min blogg, det värmde gott i vinterkylan och gjorde mig så glad.
    Här finns mycket härligt att läsa och se, så nu skall jag fortsätta titta på din fina blogg.
    Kramar i massor.
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Åh så snyggt!
    PK Design ligger på Storgatan, om man parkerar vid Järntorget/Slottet så ligger det nästan nere på Järntorget men går bara kanske 10 meter upp på Storgatan mot svampenhållet....
    Ha ett riktigt gott nytt år!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Det var en fin TV-bänk.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Det blev superbra! Ja, ska ni byta soffbord eller inte... Det är frågan. det är ju fint om det stämmer men ibland så är det fint om det inte stämmer också. Så det där var klurigt;)

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Åhhh så fint det blev !!! Du, tack snälla du för den fina kommentaren inne hos mig !!!
    GOTT NYTT ÅR
    Kraaam Anette

    SvaraRadera