torsdag 13 maj 2010

Nu är den här!!

När jag kom hem från jobbet i tisdags kväll hade jag fått ett mail att jag hade ett paket att hämta på ICA...gissa om jag blev glad! Jag visste ju vad som skulle finnas i!! I går hämtade jag min fina vinst från Fridas gård!

Den underbara lyktan i zink!!! 

Den är helt underbart fin och jag är världens lyckligaste som har vunnit den!!

Jag har placerat den på byrån i hallen så att alla som kommer hem till oss får se den. Den gör sig så fint där bland de andra zink och tenn sakerna!
Tusen tusen tack för en sån underbar gåva!! Titta gärna på fler fina saker på www.fridasgard.se
kram, Marita

5 kommentarer:

  1. Grattis till den fina vinsten, förstår att du är en lycklig ägare, den var verkligen fin.
    Tänk vad mycket fina saker man kan vinna på olika bloggar.

    Ha en riktigt go kväll.

    SvaraRadera
  2. Hej Marita!

    Grattis til din fina vinst. Förstår att du blev överlycklig! Den gjorde sig väldigt bra där på spegelbyrån. Hoppas att du får en skön långhelg!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag menar spara bilden allmänt, alltså inte något med bloggen. I andra sammanhang när man ska ladda upp bilder ska bilden inte vara större än 1 MB. Så jag måste göra det mindre. Förstår du?
    Haha, jag kanske krånglat till det.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  4. Otroligt fint! Lyktan är superfin.-) kram Stina

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten, lycktan är jätte fin sån tur du hade.

    Ha en bra helg, kram Rebecca.

    SvaraRadera