söndag 14 augusti 2011

Dags att baka??


 Förra söndagen var min mamma och jag på auktion...så roligt!! Jag ropade in ovanligt lite. Inte för att det blev höga priser...jag kanske börjar bli kräsen. Inte vet jag! Hur som helst, lite inrop blev det. Jag hade spanat in några påsar med fina kakformar i, de ville jag verkligen ha! Tur som en tok hade jag som fick allihopa och en gammal hushållsvåg för ynka 30 kronor!! Ber om ursäkt för kvaliten på bilderna, jag fotade dem i onsdags när vi hade ett fruktansvärt oväder här, inte de bästa ljusförhållanden man kan önska sig....men ivrig var jag att fota så jag valde att strunta i det.





 I morgon är det dags att jobba igen. Den här veckan har jag haft semester... min sista sommarsemester vecka. Det har varit helt underbart, Linda och jag hela veckan! Det ska väl blir helt ok att vara åter på jobbet, men det är rätt trevligt att vara ledig!
Ha det allra bäst! Kramar, Marita

5 kommentarer:

  1. Ja visst är det skönt att vara ledig...
    Men nu är det snart höst och vi får kura inne i våra stugor.
    Fina fynd du gjort! Ha en skön första arbetsvecka!
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fynd du har gjort! Låter jättekul med auktion, det var länge sen jag var på det. Tallrikarna i förra inlägget var helt underbara, de kommer du säkert ha mycket glädje av.
    Önskar dig en bra start på nya veckan.
    Kram, Carina ( Vardagslycka )

    SvaraRadera
  3. hej marita
    bugar o bockar för din fina kommentar ;) jätte fina fynd dags att göra ett besök där nu när dom öppnat igen. Gilla dina fina tallrikar.
    ha de så gott
    kram pia

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Så mycket fint du ropat in, kul att gå på aktion sånt kommer jag aldrig i väg på, tyvärr! Visst är det härligt att vara ledig men helt ok att jobba också, det skulle ju inte vara lika härligt att vara ledig om man va det jämt. Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  5. Utrolig fine kakeformer da, så heldig du var som fikk disse så billig, flott blogg har du også!

    Mvh Iren

    SvaraRadera