söndag 28 augusti 2011

Lite fynd!

Jaha ja, så blev det en liten loppissväng i lördags.....svårt att låta bli när man kan hitta så mycket "bra att ha"!! Den här gången blev det inte så mycket som fick följa med hem... Jag lyckades få fatt i några små söta engelska frukost eller dessertskålar i en härlig honungsgul nyans, en söt liten cremevit såssnipa av märket Gustavsberg och två söta små pressglasskålar... 




Så har en underbar helg tagit slut och i morgon börjar en ny arbetsvecka. Maken och jag har haft en toppenhelg på alla sätt och vis!
kram, Marita

1 kommentar:

  1. Heeej!

    Ooo men tack o tack. =)

    Seee där, vilka otroligt fina loppisfynd. Jag hade blivit överlycklig om jag gjort dessa fynd, hihi. :)

    Vet du? Jag tyker kistan är vacker. Det mörka bryter av fint mot det ljusa. ;) Överdraget är väldigt stilfullt och vackert också.

    Njut av kvällen, själv ska jag ta mig en kopp kaffe nu.

    Kramis
    Madeleine :)

    SvaraRadera