måndag 19 april 2010

Måndagsrapport!

Måndag och dags för en viktkontroll...det gick bra även denna vecka. Jag har gått ner 21,4 kg!! Byxorna sitter riktigt illa numer, BH´n är på tok för stor (varför krymper brösten så väldigt?? Har andra kroppsdelar som kan få krympa lite mer först!!), stövlarna är numer väldigt stora... Egentligen är det roligt, men det är lite marigt att hitta hyfsade kläder på mornarna! Det börjar bli läge att köpa i alla fall ett par nya byxor och kanske 2 nya tröjor.

Idag efter jobbet kommer mamma och syrran på en fika. Det ska bli riktigt trevligt! Vi ses inte så ofta syrran och jag då hon bor i Ockelbo och vi båda jobbar mycket. Sedan blir det ett styrelsemöte per telefon, gruppsamtal. Ikväll ska beslut fattas!

Nu måste jag äta lite frukost, sätta Linda på skolbussen och fortsätta göra mig i ordning för att sedan ta mig till jobbet.
Kram, Marita

15 kommentarer:

  1. ha en riktigt fin dag finaste du och så härligt att det gått så bra med viktminskningen, så kul att ses, skrev en liten kommentar i förra inlägget osså ;o)
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för dina krya på dig hälsningar. Nu mår jag faktiskt som vanligt igen. Skönt.
    Idag är det måndag, lite småtrist men solen skiner och det kompenserar upp det hela.

    Rosendals trädgård är fantastiskt, är man i stockholm tycker jag absolut att man ska göra ett besök.

    Ha en fin dag!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  3. Härligt att du fortsätter gå ner, vad duktig du är!

    Cilla♥

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Skönt att du mår bra och att vikten rasar.

    Tycker att du ska "unna" dig lite vårkläder, det är du väl värd.

    Ha en trevlig fika i kväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Hej Marita!
    Grattis till viktminskningen, det syns verkligen! Hoppas ni hade en bra dag på Eke, jag träffade er inte så mycket..
    Du måste ta hand om dig och inte äta sånt som du mår dåligt av. Jag vet hur det är för jag kämpar varje dag mot frestelser som jag mår dåligt av! Det är inte så lätt men jag måste försöka.
    Ha det så gott å hälsa maken
    Kramar från sockersjuka Bävern

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Härligt att vikten rasar, jag önskar att jag kunde skriva det samma =).
    Ha en bra vecka, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  7. Underbart , bra jobbat !
    Några bra tips eller är det bara motion som gäller !?!
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Ja, eller hur, släggan löser allt, hihi. =)
    Jag ska sy gardiner i helgen istället. Alltid något, haha.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Tack för din gulliga kommentar!
    Oj så mycket du gått ner i vikt, det är riktigt starkt jobbat!
    Såg den fina sjalen du virkat, den blir säkert uppskattad!

    Ha det gott!
    Kramis! Anki

    SvaraRadera
  10. Hejsan Och tack för titten.

    Wow -21kg, bra jobbat!

    HA en bra helg!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  11. 21,4 kilo! Wow! Stort grattis till dig. Hoppas att du får en alldeles underbar helg!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Helt fantastiskt att du gått ned så mycket i vikt men jag förstår att det är problem på klädfronten. Allt är förstås alldeles för stort numera.
    Ha en fin helg och visst hoppas vi på mycket sol och värme nu här hos oss!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Grattis till din stora viktnedgång.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Hoppade runt på nätet och hittade in till din blogg! Ville bara säga Grattis till en otroliga viktminskningen! Vad härligt det måste vara!
    Lycka till med allt i fortsättningen!

    P.s vilka söta barnbarn du har!

    Mvh Amie

    SvaraRadera