måndag 5 april 2010

Min kära våg sa...

Måndagsvägning....så då var det bara till att kliva upp på vågen igen. Rätt så kul numera! Jag har nu gått ner 19,4 kg sedan 2010-02-01. Jag tycker det är toppenbra!! Det känns i kroppen, är så mycket lättare att gå promenader med hunden. Kläderna sitter verkligen inte bra på. Både vill och inte vill köpa lite nya kläder. Skulle vara roligt att ha lite kläder som sitter bra och som framhäver min viktminskning, samtidigt känns det så onödigt då jag går ner rätt mycket bara på en vecka...då skulle de nya kläderna bli urväxta ganska fort igen...hmmm. Vilket dilemma, ett riktigt I lands problem!

Sjukrapport ska ni också få. Idag mår jag ännu sämre än igår. Det känns som jag är täppt i hela ansiktet samtidigt som jag snyter mig stup i ett. Halsen känns som ett  gäng taggtrådar har passerat och jag har ont i delar av kroppen. Oj vad det är synd om mig!!
Kram, Marita

5 kommentarer:

  1. Gratulerar till ytterligare nedgång!
    Inte gratulerar till förkylningen....jobbigt. Men snart blir du bra igen och då får du ingen att tycka såååå synd om dig, hehe...!
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Shit pommes frites du är ju bäst på att gå ner i vikt! Helt otroligt! Grattis!

    Ja jag längtar verkligen efter huset. Ska bli sååå roligt.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Halloj där ja visst gick påsken fort förbi men men man ska inte klaga jag har slappat och njutit en heldel..vilka fia skålar du köpt hos Carina..måste åka dit och kolla läget nu när alla nya sakerna kommit in.
    Ha en fortsatt bra vecka .
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Såå duktig du är på att gå ner, men jag förstår att det är jobbigt.
    Stackars dig som är sjuk. Du får krya på dig.

    cilla♥

    SvaraRadera
  5. Jag längtar verkligen efter min operation som jag hoppas jag ska få runt årsskiftet :) Även om jag är lite skraj så blir jag inspirerad av din blogg! Grattis till din viktminskning som väl nu är runt 30 kg..? :)

    SvaraRadera