torsdag 18 mars 2010

Är det våren som kommer!??!

Oj vad snön smälter fort nu!! Vattenpölarna börjar allt mer se ut som mindre insjöar!! Men vad gör väl det... våren kommer!! Så helt underbart! Snart kan vi sitta ute och njuta av en stor härlig mugg kaffe.... lyfta ansiktet mot den värmande solen och bara njuta!!!

I somras var vi till Wiij´s trädgård i Ockelbo, där kan man verkligen få inspiration!! Det är hur mycket som helst att titta på!! Jag visar lite bilder vi tog när vi var där...
Kram, Marita

6 kommentarer:

  1. Dit skulle jag också vilja åka. Får hoppas på en resa dit i sommar.
    Visst är det härligt att snön smälter. Jag ska plantera årets förts penseer idag.

    Cilla♥

    SvaraRadera
  2. Hej.

    tack för tipset, men tyvärr kommer jag inte ha något grönt överhuvudtaget på bröllopet. Bara vitt & rosa hihi.. Även om jag så klart tycker det skulle vara fint, men du vet hur det är ibland får man en vision och vet precis hur man vill ha det bara att man inte vet riktigt hur man ska genomföra det..

    Tom serveringspersonalen ska ha ljusrosa & vita kläder på sig.

    Trevlig helg Kram

    SvaraRadera
  3. Det är såna bilder det är så roligt och titta på nu. Jag tittar i trädgårdsböcker och drömmer om en trädgård jag hoppas få till...
    Ha en trevlig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Det var riktigt kul att få se några bilder därifrån som inte sitter i reklambladen! Nu förstår jag lite bättre hur det kan vara! Finfina bilder. Vi var i närheten för något mer än ett år sedan, men kom dit när det var stängt....tyvärr!
    Trevlig fredag
    Agneta

    SvaraRadera
  5. hej
    vilket härligt ställe =) ja nu hoppas vi att våren kommer snart längtar till en fika utomhus =) ha en skön helg
    kram pia

    SvaraRadera
  6. Det var ett mysigt ställe! Förstår att det var givande...Hoppas att du haft en bra vecka! Önskar dig en Trevlig helg! Kramis Therese

    SvaraRadera