måndag 8 mars 2010

Rapport från vågen

Jaha, då var det dags igen...ett kliv upp på vågen...och den visar att jag har gått ner ett kilo till! Bra! Hade kanske hoppats på lite mer, men jag får vara nöjd. Det innebär -13,5 kg sedan operationen. Förra veckan hade jag problem med att äta, mådde illa så fort jag ätit något så jag fick inte i mig alla mål mat. Det är dumt, jag vet. Måste äta som dietisten säger annars kan det bli näringsbrist och äter jag för lite går jag inte heller ner i vikt.... Hoppas det går bättre denna vecka.
Kram, Marita

7 kommentarer:

  1. Du är duktig! Hoppas maten går ner bättre denna vecka. Kan illamåendet sitta lite i huvudet också tro? Men det kommer du snart över! Lycka till!
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du lyckats gå ned ett kg till. Var nöjd med det. Det är nog bättre att det tar lite längre tid och håller i sig.
    Vilka fina Mateusmuggar du köpt. Jag har inga sådana trots att jag har mycket från Mateus. Nu blev jag sugen på att köpa ett par i alla fall.
    Det är alltid härligt att ströva runt i butikerna på Köpmangatan och köpa sig något fint.
    Ha en bra vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Vad duktig du är som kämpar! Det måste vara svårt att få rätt "balans" med maten! Lycka till! Jag tycker du är jätteduktig! Många Måndagskramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är! Det är ju som Maria skriver att det är bättre om det tar tid för då blir det mer bestående. Jag skulle behöva ta nya friska tag själv. Var så duktig i höstas men tacklade av efter julledigheten.

    Hopppas att du får en fin vecka!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  5. Ja du är jätte duktig, härligt att du går ner, mycket bättre att ta lite i taget och behålla det än gå ner för mycket och sen gå upp igen. Skulle också önska att jag gick ner lite, skulle värkligen behöva det.

    Ha det bra, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  6. Du är sååå duktig!! Lycka till!!!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  7. Hej

    Vad du är duktig! Själv försöker jag gå ner lite inför bröllopet, men jag har ingen karaktär... har ju lyckligtvis aldrig behövt gå ner i vikt tidigare, men nu vill man ju vara extra snygg!

    Å ja sen med för han ska ju vilja stanna hela livet karln!! *skratt*

    Kramar till dig

    SvaraRadera