tisdag 2 mars 2010

Dags för belöning!

När jag började min viktresa bestämde jag mig för att belöna mig varje 10 kg jag går ner... detta för att göra det hela ännu roligare! Så idag är det dags för min första belöning!! Jag ska iväg och få rygg-, nack- och hårbottensmassage samt ansiktsbehandling med ögonbrynsplockning!! I 100 minuter ska jag bli fullkomligt ompysslad!!! Himmelskt!!

Tänk vilka kontraster det kan vara... igår blåste det och snön fullkomligt vräkte ner!! Ett riktigt skitväder om man säger så! Nu är det nästan vindstilla, himlen är vackert blå och solen strålar på sitt allra bästa humör!!! Det är så vansinnigt vackert!! Om man inte tittar på marken utan bara upp på himlen.... då kan man nästan tro att det är vår!!! Ja, så tänker jag göra idag, nästan hela dagen...förutom när jag ska köra bilen.... och när jag ska jobba! Men annars då ska jag bara titta på den vackra himlen!!

kram, Marita

7 kommentarer:

  1. Åh, Vad skönt o lyxigt det låter att få bli ompysslad så där, det är du väl värd! Visst är det vackert idag med blå himmel o sol nästan att titta på ett vykort! Ha en bra dag! Kramis Therese

    SvaraRadera
  2. Underbart! Följer dina framsteg o imponeras över hur fort det går :).

    SvaraRadera
  3. Wow de låter ju helt otroligt , hur har du lyckats ?
    Skulle så gärna vilja ta tag i min kropp med ,tacksam för expertråd .
    Bra att du belönar dej , det tror jag på !
    Ha en fin dag nu !
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Jag tror absolut på belöningar!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilken härlig belöning, det är du verkligen värd.
    Ja, såå kul att Leila kommer med nytt.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  6. Låter undrebart, ha det så skönt vännen! Själv ska jag måla, suck...

    Goa kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  7. Men åh, rygg- och nackmassage är gudomligt men hårbottensmassage är det bästa jag vet! Njut, njut, njut!

    Kram lisa

    SvaraRadera