söndag 21 mars 2010

Lite alster

Nu har jag sprungit runt med kameran igen! Det blev även lite bilder på mina alster som jag tänkt ta med till marknaden i Torpa nästa söndag. Tänkte dela med mig till er andra, vad tycker ni? Är de ok?
 Kuddfodral som passar innerkudde 40x40 cm, det går nog att få ner en 50x50 cm också! Just detta exemplar ska dock inte med till marknaden, den ska mitt lilla barnbarn Melker ha i sitt rum!
Rosor i vit lera till dekoration. Ingen är den andra lik!

Potatis-sticka eller hållare till bordsplaceringskort... bara fantasin sätter gränser!
Servettringar med pärla.
Servettringar med snurr!
Nu måste jag fortsätta att skapa! Ni kan väl skriva vad ni tycker, är de förfärliga mina alster eller är de ok?
kram, Marita

15 kommentarer:

  1. Hallojsan!!

    vad du har varit kreativ och skapat en hel del fint!!..gillade rosorna massor :)..jättefina att lägga i blommarr eller bara ha som de är!!

    ha det gott och lycka till nästa helg!!
    kramis sanne..

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är ;) nu får vi hoppas på en massa folk o bra väder..
    Kram
    Elina

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint du har skapat! Det låter spännande med Torpa, jag ska försöka ta mig dit nästa helg!
    Jag har också provat att göra rosor i lera men tyärr packade jag dem inte tillräckligt väl så flera av dem gick sönder när jag hade de med mig.
    Ha en bra start på nya veckan!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Hej Marita!

    Vad du varit ihärdig och vad mycket fint du har skapat. Allt kommer nog att göra succe på marknaden. Rosorna var helt underbara.

    Hoppas att du får en fin vecka!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  5. Vilka fina saker du gör Marita!
    Har du gjort rosorna alldeles själv?
    Lycka till i Torpa nästa helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Vilka fina saker du gör, vad duktig du är!
    kul att du ska vara med på marknad det kommer nog att gå åt som smör.

    Du undrade hur mycket det kostade att måla om möblerna, jag betalade 1500 +moms för ett skåp och ett bord. Jag tyckte att det va värt pengarna tänk vilken tid det hade tagit om jag skulle ha gjort det själv.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  7. Va...!!

    Du är ju en riktig kreatör!

    Har ju följt din blogg från och till länge, numera bara till, men inte hade jag en aning om att du är så otroligt händig! Inte sant.

    Jag är så imponerad av dina alster! Herreminje!

    Där ser man!!! Alla sakerna är jättefina och värda att vara riktigt stolt över! Visa mer, visa mer!

    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  8. Men vad duktig du är....Allt ser jättefint ut! Ett stort Lycka till! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  9. hej
    jätte fina saker ,rosorna är kanon =) lycka till in torpa
    kram pia

    SvaraRadera
  10. Hej Marita!

    Hur har du det?

    Vet du? jag hejar också på Claudia, jag tycker hon verkar så rar, rolig och vanlig. Heja Claudia!

    Vilka fina saker du visar. Jag ser att du också införskaffat i en alldeles bedårande rosa blommig burk från åhelns. Så underbara! Jag har muffinsformar i min just nu och den står på kökshyllan, hihi. =)

    Idag regnar det, jag som vill plantera penseér, jag antar att jag får vänta med det, haha.

    ha de gott!
    Kram madeleine

    SvaraRadera
  11. Åh vilka underbara saker du gjort! Hoppas du säljer jättebra!
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  12. Dina alster är helt underbara!!! Så duktig du är! Dom kommer att gå åt som smör i solskenet!

    Kram Anita

    SvaraRadera
  13. Vad fina saker, vad duktig du är!

    kram

    SvaraRadera
  14. Du kan lugnt åka på marknad, du syr så fint. Det är lite Lexington över det stjärntyget, såna gillar jag. Och potatisstickor och rosor kommer och sälja bra.
    Lycka till imorgon.
    Ha en fin lördag
    Stora kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  15. De är absolut helt okej! de är ju jättefina! Du är så himla duktig.

    kramis Lisa

    SvaraRadera