tisdag 2 mars 2010

Vilken underbar belöning jag gav mig själv!!!

Nu har jag varit på rygg-, nack- och hårbottensmassage... ansiktsbehandling...ögonbrynsplockning...färgning av ögonbrynen... Himmelskt!!! Vad hon var duktig!! Vilken fantastisk massage!!!! Jag svävar som på moln!!! Efteråt tyckte jag att jag behövde titta in i två underbara butiker som också ligger på Köpmangatan i Eskilstuna; Store - de säljer bla. Lexington, Matteus, Bruka mm. där blev det ett litet inköp.... 2 underbara Matteus muggar, stora härliga i en underbar färg! Får man inte vårkänslor när man dricker the ur dem då vete katten hur man ska få dessa känslor att sprudla i dessa vintertider!!

Men jag sa ju att jag var in till 2 butiker... och det var jag! Tänk att där hittade jag också saker som jag "behövde"... tänk vad man kan behöva saker utan att veta om det innan man ser dem!! Jag var in till Lyckebo.... ja där finns det massor av fina saker... oj oj oj!! Det blev en IB Laursen vispskål i svagt pistagegrönt.... såååå fin!! Den finns i massor av färger och jag tror nog att jag kommer att behöva äga fler och då får det bli i olika kulörer!! Sedan blev det en underbar skylt som ska hängas upp på väggen i köket, över hyllan där vi förvarar kaffe och the. Jaaaa, ett vackert litet kors blev det också.....

Det tokiga med att jag berättar så här om allt jag shoppat idag är att även maken läser min blogg...han vet bara om att jag har köpt två muggar.... tänkte att han nog inte skulle märka mina andra inköp... nu kommer han ju definitivt att göra det! Men han är en underbart generös man så jag tror att han har överseende för min shopping!

Så kika nu på alla bilder så får ni se mina inköp! Det kommer med lite annat också som jag köpt tidigare!
Kram, Marita

14 kommentarer:

  1. Ohh!! Jag gillar verkligen grönt så muggarna skulle kunna få flytta hem till mig. Vispskålen kanon fin, den får också plats i mitt skåp.
    Må gott//Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilka fina muggar och vispskålarna är underbara. Jag har en vit och alla kommenterar den och tycker den är fin! Grattis till viktminskningen! Så duktig du är - klart du skall belöna dig lite!

    SvaraRadera
  3. Du gör helt rätt som belönar dig själv, åh, vad härligt det låter med massage!
    Och GRATTIS till viktminskningen, du är superduktig som kämpar på. Kan tänka mig att det märks rejält på kläderna nu när du tappat så många kilon.
    Muggarna ser jättemysiga ut och vispskålen är en kär favorit hos mig!
    Ha en fortsatt bra vecka.
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. God Morron! Vilken härlig dag du haft! Låter såå skönt! Och vilka fina grejor du köpt! Igår sken solen så fint här från en klarblå himmel, jag hoppas att vi får ytterligare en fin dag! Må så gott! Onsdagskramar Therese

    SvaraRadera
  5. Vilka fina inköp du har gjort!
    Såg din fågelbur också...Jag som är tokig i burar fick ett starkt habegär...;-)

    Bilder på allt som skapats kommer tids nog, jag lovar.

    Kram britt

    SvaraRadera
  6. Hej Marita!

    Tack för din rara hälsning hos mig. Vad roligt med en bloggare nästgårds;) Det var visst ett tag sen jag var i gamla stan, de butikerna känner jag inte till. Låg inte Store någon annan stans? Min väninna och jag har sagt att vi ska ut på en turné dit. Det får nog bli snart nu när jag ser allt fint du hittat:)

    Ha en fortsatt bra vecka!

    Hälsningar
    Karin

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Åååå vilken skål, en sådan vill jag också ha. Jösses så snygg. =)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  8. Åh va lyxigt det låter! Vilka härliga muggar oxå!..och fin skål! Här både skiner solen och det yr snö i storm samtidigt!
    Ha en bra dag! Kram :)

    SvaraRadera
  9. Hej! Oj, vad skulle vilja ha en sån dag! Skönhetsvård OCH shopping, kan det bli bättre? :)
    Vad mycket fint du köpt, vispskålen har jag själv i beige, den är en favorit!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  10. Härligt med massage! Det var en välförtjänt belöning...
    Visst finns det mysiga affärer på Köpmangatan. Jag får alltid med mig något hem därifrån.
    Du har hittat riktiga fynd!
    Kramis Ingis

    SvaraRadera
  11. Hej Marita, det gjorde du riktigt rätt i att unna dig, du är såååå duktig och förtjänar allt du gör och köper. Vilken helgenomgång av krroppen du gått igenom ååå vad härligt förstår att du lyfte när du var klar där.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  12. Schyssst, man ska unna sig en aningens ibland, det har du förtjänat! Fina grejer och härliga behandlingar. Gott!
    Agneta

    SvaraRadera
  13. Så härligt med massage och ansiktsbehandling,
    man måste unna sig det ibland.
    Det var ett tag sedan jag var på något sådant men nu känns det som att jag behöver både det ena och det andra.
    Jag har haft en riktigt envis förkylning och ena örat är helt tätt fortfarande, tänkte prova med öronljus i kväll.
    Fina saker du har köpt, kul att få något nytt
    vispskålen är jättesöt.
    Haregott!

    SvaraRadera
  14. Kikar in o önskar dig en trevlig o skön helg med solsken o fågelkvitter! Många Kramar till dig från mig./ Therese

    SvaraRadera