måndag 1 mars 2010

Måndagsvägning!

Så var det dags att kliva upp på vågen igen... riktigt kul ska jag säga!! Vikten går stadigt ner, från den första februari till den första mars har jag gått ner totalt 12,4 kg!! Jag tycker att det är toppenbra!! Det enda som jag kan tycka är besvärligt med viktminskningen är frossan som kommer som attacker flera gånger om dagen. Men det går att leva med det också!! Kan vara skönt i sommar om vi nu får någon sommar...

Nu måste jag hjälpa Linda att bli klar för avresa till skolan. Den här veckan ska hon ha med sig både kamera och autografblock då hon ska vara publik i Melodifestivalen andra chansen i Örebro!! Jag är rätt avundsjuk ska jag säga!!
Kram, Marita

7 kommentarer:

  1. Hej Marita!
    Vad roligt att din viktminskning går så bra. Här är det lite tvärtom efter resan till Alperna.
    Dina frossaperioder du berättar om kanske går över efter ett tag men som du säger de kan vara sköna till sommaren och kanske till klimakteriet, hihi.
    Ha det så gott och ta hand om dig!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, men det är ju helt fantastiskt bra!!!
    Och det där med frossa. Det kanske är en dum fråga men jag vet ju att man fryser när man går ner mycket och fort i vikt. Är det därför du får frossa?

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Du är så duktig! Vad härligt med en sådan viktminskning! Kämpa på. Går det bättre med maten nu?

    Goa kramar till dig!

    Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  4. Men gud vad du är duktig! Bra jobbat!!! Du borde vara såååå stolt över dig själv.
    Ha en fin dag!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Så skönt att du verkar må bra, även om magen inte riktigt är med på noterna. Det ska nog ge sig så småningom, man kan ju förstå att den knorrar med allt den utsatts för :) Kram, Tina

    SvaraRadera
  6. Det låter som att du ändå mår bra på det hela taget :) Och du verkar glad!
    Jag undrar bara lite hur det är med huden när man går ner så fort. Hinner den med? Och när får du börja träna om du så vill?
    Lite funderingar bara :)
    Ha en underbar dag!
    Kram Sussie

    SvaraRadera
  7. Det var duktigt kämpat! Fast det där med frossa lät ju lite jobbigt, är allt som det ska då..? Du får ju inte glömma att ta hand om dig också!

    SvaraRadera