onsdag 17 mars 2010

Kurs

Det var verkligen länge sedan jag skrev ett inlägg!! Jag har inte emigrerat, inte heller legat under en snöhög...jag har helt enkelt varit så trött om kvällarna att jag inte har orkat skriva! Har inte varit så flitig på att läsa era blogginlägg heller!! Jag har varit i Stockholm på kurs i två dagar. Det blir man väldigt trött av, särskilt när man kommer från landet! Det är så mycket folk och fort ska det gå också!!! Tänk att jag bodde där för 22 år sedan!! Jag har i alla fall aldrig ångrat att jag flyttat därifrån, även om det är en vacker stad med ett stort utbud av både shopping och nöje!

I kväll blir det väl till att softa i soffan med Fuskbyggarna på TV. Nu ska jag mumsa i mig lite mat!
kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Fixar inte heller stora städer sedan jag blev landetbo.....Håller helt med dig om att alla har så bråttom och det svischar och susar och är mycket skrän överallt.
    Fuskbyggarna, ja, vad ska man säga, va????
    Sover dom om nätterna, tro?
    ha det
    agneta

    SvaraRadera
  2. Håller fullkomlig med dig om Sthlm. Var där på mässa i helgen, det räcker....
    Nu försöker jag kurera mig från ännu en förkylning...

    Cilla♥

    SvaraRadera
  3. Vet du när jag är i en storstad så varvar jag ner. Blir liksom lugn av att alla rör på påkarna;)
    Hoppas att du är piggare idag.

    Kram Lisa

    SvaraRadera