torsdag 1 oktober 2009

10 punkter om mig

Hej på er! Jag har läst sååå många bloggar där ni har skrivit 10 punkter om er själva. Himla rolig läsning! Så nu tänkte jag skriva det jag också.

1. Jag är väldigt överviktig. Det har ni väl redan förstått nu när jag berättat att jag ska operera mig för det.
2. Jag är en tidsoptimist. Tror alltid att jag ska hinna med tusen och en saker på en och samma gång - funkar sällan!
3. Jag är numer lite bohemisk. Har tidgare varit en sann pedant!
4. Jag har dansat jazzbalett. Jo, det är sant! Det var innan valkarna kom in i mitt liv och runt mitt liv.
5. Jag är oerhört lojal.
6. Jag är en fullkomlig anhängare av monoganism. Tror inte på otrohet.
7. Jag var 24 år, mamma och nyskild och min nuvarande make 19 år när vi träffades. Han bodde hemma hos mamma och jag kände mig som en "snusktant"!
8. Jag tycker att det är roligt med både bakning och matlagning.
9. Jag skulle vilja jobba som fastighetsmäklare....
10. ... eller som barnmorska!

Jaha, det var en del av mig! Nu ser jag fram emot fler avslöjanden i bland alla bloggare!
kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Det var en trevlig läsning det där.:-) kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få veta lite mer om dig! Vet du, jag tror att operationen kommer att blir superduperbra för dig för du är så bestämd nu och vet vad du vill. Go girl!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Visst vore det kul att jobba som fastighetsmäklare!

    Och snusktant tänker nog bara avundsjukingar:-)

    Kram Maud

    SvaraRadera