lördag 31 oktober 2009

Vi har tjuvstartat lite...

Japp, så är det, vi har redan provsmakat Ballerinakakorna med pepparkakssmak... Musiga vill jag lova! Vi är nu inne på förpackning nummer två!! Marabou Vinter.... också väldigt god! Har vi redan provat flera stycken faktiskt! Kryddig och god choklad.
Blossa glögg med mandarinsmak... jag var skeptisk. Men den är jättegod både kall och varm. Den smakar mer mandarin när den är varm än när den är kall. De andra glöggsorterna har jag köpt på ICA Maxi, har inte provsmakat dem ännu... men smakerna låter goda i alla fall!
Pepparkakorna då? Ja första burken är snart slut!! Vi fullkomligt älskar pepparkakor i juletider! Ännu godare om man har lite ädelost till, mums!!
kram, Marita





2 kommentarer:

  1. Hej där !

    Tur att jag har en rulle av de där Ballerina kexen i skafferiet , nu ble man ju sugen ... de är goda :)

    Marabou vinter har jag däremot inte smakat , men det ska genast åtgärdas vid nästa besök i mataffären :)

    Pepparkakor är ruggit goda, om de är "köper" såska det var Nyåkers pepparkakor , så det så :)

    Ha det gott !
    Sussi O

    SvaraRadera
  2. Oj,oj ,oj där var visst tryckfelsnisse framme flera gånger :)

    Jag ser på tv samtidigt som jag skriver, det handlar om Ullared ,THI hi hi såååå galet :)

    Sussi O

    SvaraRadera