torsdag 22 oktober 2009

GRATTIS!!!

Till mig själv på namnsdagen!! Idag är det Marita som har namnsdag. Står paketen i stora travar här hemma?? Nej. Stod det en smarrig tårta på bordet när jag kom hem? Nej. Har mina kollegor firat mig idag på jobbet? Nej. Har telefonen ringt oavbrutet här hemma ikväll med gratulationer? Nej. Har kungen och drottningen hört av sig? Nej.
Ska det vara så här?? Ska jag behöva köpa presenter till mig själv och slå in i fina paket? Vad överaskad jag skulle bli!! Vad kan det vara i det paketet tro??! Näee. Jag får nog ta och styra upp det här till nästa namnsdag ( och jag har absolut ingen aning om när det är!!! Vi brukar inte fira sånt!). Jag tycker att jag borde få massor av fina paket, smaskigt till kaffet, lite fin sång... kanske.... eller inte.... Näe, vi brukar ju inte hålla på så där... men visst vore det trevligt!!

kramar till er alla och en alldeles speciell kram till Linn på Ekeskolan!!
Marita

3 kommentarer:

  1. Hahaha, va rolig du är! GRATTIS från mig i alla fall i efterskott! :) Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi...ja man önskar och önskar...men inte ;)

    Du får baka ngt gott till hela familjen i helgen och fira ALLAS namnsdag på en gång!!

    Ha det gott!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  3. Hej igen!!

    Jag köper gamla nothäften på loppis och anväder dem till massor av olika pyssel..såg nu att vi bor rätt nära varandra :)...brukar åka in till Pingstkyrkans loppis i Södertälje..de har massor av nothäften :)
    Kramis Sanne!

    SvaraRadera