onsdag 14 oktober 2009

Pysslar

Jag håller på att pysslar för fullt på kvällarna efter jobbet och alla nödvändiga hushållssysslor. Jag har gjort, och ska göra fler, en massa ståltrådshjärtan som jag pyntat på olika sätt. Så har jag gjort en massa virkade rosor som jag gör broscher av, ska göra fler. Nu håller jag på att virka små stjärnor som jag ska stärka så att man kan hänga dem i julgranen som pynt. Sedan ska jag komma igång med träskyltarna...hjärtakuddarna....små vetekuddar....jul landskap med mossa och olika teman.... Om och jag säger OM jag ska stå på julmarknaden hos Susanne (hon med Antikladan i Kungsör) kan det nog komma att gå åt en del alster och då gäller det att inte ligga på latsidan!!! Jag är dock inte helt säker på att jag ska stå och sälja mina produkter där... Susanne har inte hört av sig så vi har inte pratat mer om julmarknaden sedan i somras... har via bloggar sett att marknaden ska vara den 15 november....känns inte som ett smart datum - folk har inte så mycket pengar att handla för då... Till helgen får vi allt ta och åka fram till Susanne och kolla av med henne hur hon tänkt. I morgon ska jag ta lite kort på det jag tillverkat och lägga in på bloggen. Tänkte be er säga vad ni tycker om det jag skapat hittills.... Jag kanske är helt fel ute!
Nu ska jag ta och stäcka ut mig i sköna sängen! Natti!
kram, Marita

2 kommentarer:

  1. Vilken skaparkraft!
    Ska bli kul att se.
    Hoppas att det blir av med julmarknaden.
    Ha en härlig dag/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Ja, men gör det! Ta bilder alltså. Jag väntar... Är ledig idag nämligen. Börjar inte jobba förrän vid fem-tiden och nu är jag nyfiken. Men bilderna lär väl inte komma förrän i kväll så jag får väl ge mig till tåls då.;)

    Kram Lisa

    SvaraRadera