lördag 10 oktober 2009

Våra fönster

Alltså, våra fönster är nu så smutsiga så att det är ett under att solen över huvud taget tar sig in i rummen... så känns det i alla fall! Det är så hopplöst! Jag har musarm och ska inte hålla på med sånt, då kan jag inte använda mina armar alls i flera dagar. Maken har fullt upp... Jag skulle behöva byta gardiner, det känns inte längre helt aktuellt med sommargardiner nu när hösten har kommit för att stanna. Men hur kul är det att hänga upp nya gardiner när fönstren är så smutsiga? Jag får nog allt ta och ringa hit en fönsterputsare!
kram, Marita

3 kommentarer:

  1. MMm jag tar nåt fönster då och då, skulle behöva köpa lite nya gardiner nu ska åka iväg under veckan och se vad jag kan hitta ;o)
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Jag gör som Lena här över, delar upp det. Bara för att det är så töligt trist och putsa fönster. Men såklart du vill putsa före du byter gardiner.
    Ha en bra söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Nej, jag kan inte heller putsa fönster. Men jag brukar kunna hota Uffe med att ringa efter någon firma så har Uffe gjort det innan jag har hunnit blinka!

    Kram Lisa

    SvaraRadera