lördag 17 oktober 2009

Det blir inte alltid som man tänkt...

Inte var det öpppet i Susannes lada idag inte! Nähä, så blev jag inte klokare på hur det ska bli med julmarknaden.... suck! Jag får leta fram telefonnummret till Susanne, vart jag nu har lagt det... Ibland lägger jag saker på så himla fiffiga ställen!!! Ni vet, så att man säkert ska hitta dem igen... fast man lagt undan dem så att de inte ska komma bort eller ligga o skräpa... suck! Det händer mig väldigt ofta. Men jag gissar att jag inte är ensam om det. Vi är nog många som gör så!

Jula var i alla fall öppet. Vad med fiffiga grejer de har! Vilka bra priser! Både John och jag tyckte det var kul att gå där och titta och småhandla lite. Vi hittade en hel del fiffiga saker som vi ska inhandla under hösten.

Nu måste jag fortsätta att pyssla! Lite kaffe först bara! I morgon ska jag iväg på roligheter!!! Berättar mer om det sen...
kram, Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar