torsdag 1 oktober 2009

Nu är det gjort!

Nu har jag varit i Nyköping och träffat doktorn. John följde med, tack snälla älskling! Operation blir det, men det har jag inte tvivlat på. Men jag får vänta.... om ca 6 månader blir det... Det känns jättejobbigt att jag måste vänta så länge! Jag vet, jag låter bortskämd. Men så här är det; mycket tidig vår var jag på information om operationen. Då lät det som att det inte skulle ta så lång tid... nu kommer det alltså att ske ca ett år efter informationen! För mig är det lång lång lång tid. Just nu känner jag mig ganska deppig över det. Jag är en ganska otålig människa där saker och ting helst ska ha skett dagen innan man ens kommer på att de ska ske! Jag föreslog för doktorn att de skulle fixa mig i morgon eller så... jag är inte så noga med vilken tid det sker... heller inte så noga med hur det sker... men näe då, det är bara till att vänta tålmodigt och snällt! suck!

När vi var i Nyköping såg jag en massa trevliga affärer jag ville gå in i och muntra upp mig med men maken bara körde förbi. Inte en enda butik, inte en enda loppis!! Jag som behövde muntras upp!

kram, Marita

2 kommentarer:

  1. Visst är det jobbigt att vänta! Jag förstår dig. Har man väl bestämt sig är det ju lika bra att få det gjort. Men du ska se att de här månaderna går så fort! Snart är det där. Njut av hösten och vintern emellan! /Fredrika

    SvaraRadera
  2. Inte ska du deppa för det! Tänk 6 månader bakåt och minns att det har gått fort sen i våras. Nu kommer en tid då man ska göra höst, mysa med levande ljus. Man förbereder vinter och jul. Tänk vad mycket tid du ska lägga ner på att pynta med tanke på alla julkartonger du har! Sen blir det vår och sommar. Då har ju 6 månader gått. Det är nu när du fått beskedet som det känns att det tar tid men snart är vi där! Jag blir så glad för din del,det här är du värd! Kram!

    SvaraRadera