torsdag 4 februari 2010

Aj aj aj!! Oj oj oj oj!!

Himmel så ont det gör! Jag tycker det är lite klent med Alvedon som smärtlindring... Kort har jag blivit också!! Går numer omkring som Ringaren i Notre Dame fast en kvinnlig sådan... snyggt!! Det ser ut som jag går och letar efter något jag tappat på golvet... ja ja, så småningom ska jag nog kunna sträcka ut alla mina 170 centimeter! Då ska man även betänka att min rondör har minskat och då ser jag ju ännu längre ut när jag sträcker på mig!!! Ståtlig det är vad jag kommer att vara!! Det ni!

Nu är det dags att äta igen. I 14 dagar ska jag leva på flytande kost, 9 mål mat mellan kl 07.00 - 23.00. Det blir till att äta varannan timma... jag är konstant mätt! Varje mål mat ska ta 40 minuter att äta, maten består av 2 dl fil, 2 dl slät varm soppa, 2 dl juice, 2 dl Modifast (typ Camebridge) och så rullar det på... Men det är helt ok!
På återseende!
kram, Marita

1 kommentar:

  1. Stackare, det låter inte kul men det är övergående som tur är. Krya på dig, hoppas värken går över fort.
    Tänk så kul i vår, när du är så där lång och snygg och kan köpa nya kläder och känna dig så där nöjd.
    Ha det gott.

    SvaraRadera