onsdag 17 februari 2010

Den här kom maken hem med!

Nu har jag äntligen fått hem den... den som maken ångrade att han sa nej till och åkte till Pingstkyrkans loppis och köpte till mig!! Idag kom den hem!!! Jag är så himla glad! Tycker den är helt underbar!! Den har fått plats i hallen och är det första man ser när man kommer hem till oss...vad är det nu då?? Titta får ni se!
Visst är den fin min underbara spegelbyrå!! Jag har inte hunnit piffa klart runt om den och ska nog piffa om på den också... men det är ju bara ett kärt besvär!
kram, Marita

8 kommentarer:

  1. Jättefin var den och så fint med korgarna på golvet där bredvid! Bra med extra förvaring i hallen! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken underbart fin spegelbyrå och vad fint du har gjort!

    kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej! Snygg byrå! Finns absolut ingen anledning att köpa nya möbler, när man kan få finare, av bättre kvalité, på loppis! :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken vacker spegelbyrå! Vilken tur att den fanns kvar och det var väl klart att du skulle ha den!!! Efter allt du kämpat med!

    Goa kramar till dig!

    Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  5. Ja, den är jättefin! Och visst var det den jag kikade på igår, men då var den redan såld.
    Den gör sig jättebra hemma hos dig, och vilken tur han hade att den fanns kvar!
    Massor med kramar till dig!/ Carina

    SvaraRadera
  6. Hej hej Fin byrå!!
    Ja visst är sånna torkställningar fina. Vi skulle också ha fixat det i somras men det hanns inte med. Så vi får väl se vem som hinner först i sommar då!?

    SvaraRadera
  7. God Morron! Men du vilken fin spegelbyrå...Vad roligt! Den gör sig ju jättebra i din hall, och vad fint med korgarna som du hade till! Förstår att du är både nöjd o glad över den! Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Underbar och vacker byrå! :)

    Vad bra att klamrarna inte ställde till något problem. Det måste vara underbart att minska i vcikt rejält nu och att folk lägger märke till det :) Och jag förstår att du får ny lust att verkligen träna och måna om dig själv! Ha det så gott tills nästa gång! Nattinatt!

    SvaraRadera