lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen

Tittade ni på melodifestivalen? Det gjorde vi...ärligt talat....om de här bidragen var så mycket bättre än alla som inte fick komma med undrar man ju hur de lät!! Inte var det någon vidare nivå på låtarna ikväll inte. Den enda som lät hyfsad var ju Pain of Salvation... ingen hitlåt kanske men den lät ju i alla fall ok. Så var det programledarna....ja inte var det någon vidare klass där heller! Den som skötte sig bäst var ju Dolph Lundgren, de andra två var ju bara pinsamma!! Så där ja, då har jag fått sågat första deltävlingen!!

kram, Marita

5 kommentarer:

  1. Hej Marita!
    Hoppas att allt är väl med dig. Förstår att du har ont. Apropå (Stavas det så? ser fel ut.)melodifestivalen, tyckte jag att det mesta var skit, förutom låt nr 3 som åkte ut. Irriterande. Nej, jag tyckte det var bättre för, allt i en enda omgång!
    Ha det gott vännen!

    Kram/Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej Marita!

    Jag hade ett halvt öga på melodifestivalen och satt med datorn i knät och surfade. Tyckte väl låtarna var rätt dåliga. Ola är ju alltid charmig och Pain of Salvation ok också men för övrigt inte speciellt bra.

    Läste om din operation, det låter tufft, men du verkar klara det bra i alla fall. Skönt.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Hej!

    -Vad glad jag blev av att se dig på min blogg. Hur har det gått med din operation?

    SvaraRadera
  4. God Förmiddag! Jag håller fullständigt med dig! Jag gillar kristine M när hon är med i Hej Baberiba! Men på Melodifestivalen hör hon inte hemma, det blir lite för mycket...Ha en fortsatt bra dag! Söndagskramar till dig från mig./ Therese

    SvaraRadera
  5. Ha ha underbart inlägg ! Jag är så barnsligt förtjust i Salem AlFakir så det spelar ingen roll vad han gör , me like ;-)
    Så jag nynnar envist på den låten idag !
    Alla saker du såg och undrade över om inne hos mig var loppisfynd .
    Ha en bra söndag trots festivalfloppen ;-)
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera