fredag 12 februari 2010

Vad gullig han är!

Här om dagen kom min underbara make hem med en present till mig, gulleplutten!! Han hade köpt min favoritparfym till mig!! Den fick jag för att han tycker att jag är så duktig och för att uppmuntra mig.... nog blir man lite extra kär i raringen!! Jag fullkomligt ääälskar den doften! Har du inte sniffat på den kan jag verkligen rekommendera ett besök i närmsta parfymaffär, spraya lite på handleden och låt doften mogna fram... underbar!!

kram, Marita

4 kommentarer:

  1. Så härligt att få lite spontan uppskattning och det är du väl värd nu när du kämpar så.
    Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  2. Ååå men hälsa din man att han är helt fantastisk!

    Det är klart, du är också fantastisk och duktig så du förtjänar parfymen. Vilken snygg flaska sedan, inredningsmässigt alltså. I like it!
    Ha en fin dag!
    kram Madeleine

    SvaraRadera
  3. Hej Marita! Tack snälla du för dina vänliga o gulliga ord inne hos mig, blir såå glad ska du veta! Vad härligt o lyxigt att få sån fin parfym....Gulligt av honom! Ha en bra dag! Lördagskramar Therese

    SvaraRadera