fredag 5 februari 2010

Det går åt rätt håll!

Idag har jag ställt mig på vågen, hade inte tänkt göra det förrän på måndag men jag kände att jag behöver lite uppmuntran - jag har gått ner 4 kg. Det känns rätt bra! I synnerhet med tanke på att jag äter konstant...

I onsdags innan jag hade hunnit packa ihop mina saker för hemfärd kom sköterskan in på rummet med en fullkomligt underbar bukett tulpaner! Min fina dotter Jenni och hennes härliga familj hade skickat mig dem!!! Så himla omtänksamt!

 
Min underbara make - igår och idag har han jobbat hemifrån för att kunna ta hand om mig! Är han inte helt underbar??!! Han pysslar om mig, fixar mina underbara måltider, hämtar kuddar och filtar och stoppar om mig med... jag har världens underbaraste make!! Utan honom vet jag inte hur de här dagarna skulle ha fungerat. Min älskling har också gett mig vackra tulpaner!

Nu måste jag ta mig in i duschen innan det är dags att äta igen....
kram, Marita

6 kommentarer:

  1. Åhh, helt underbara tulpaner som du har fått.
    Skönt att du har din make hemma som pysslar om dig. Lycka till i fortsättningen också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh tulpaner är så vackert. Vilken lycka att få så många...
    Du är så jätteduktigt. Lycka till och bara njut av att bli uppassad;)
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  3. Det är toppen att du har en man som pysslar om dig. Han kommer ju att få en helt ny fru! :D
    Vackra blommor du har fått!

    SvaraRadera
  4. Oj vilken pärs du har just nu men så skönt att du har din man!

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Åh, Vad duktig du är....Lycka till! Nu får dunjuta av dina vackra blommor! Trevlig helg!Lördagskramar Therese

    SvaraRadera
  6. Hej igen! Så kul att allt gick bra! Jag har en väninna som gjort samma sak, men drabbades av komplikationer. Det ville jag ju inte tala om för dig innan... Nu är hon ok dock. Kämpa på! Kram, Tina

    SvaraRadera