måndag 15 februari 2010

Så det här är jag...

Jag har gjort en kul test som Nordsjö har på sin hemsida. Om du också vill testa hur du är i inredningssammanhang så gör du Nordsjös test här.


Du är 
en myshumla
Suddig och söt, mysiga snackkvällar med bästa vännen. Hemma bäst, gosigt, mjukt och skönt att krypa ner i soffhörnan. Naturligt, mjukt och ombonat där inget stör. Möbler som omsluter dig. Hemma hos dig är det hemvant, hemtrevligt och lagom inbott. Du älskar naturfärger och milda toner. Gärna organiska mönster på tapeter och tyger. Färg, tapet och golv med skön struktur gillar du också. Möblerna och inredningen är inte så genomtänkt. Du har helt enkelt valt det du tycker om och det du tycker om har fått stanna. Som kära gamla vänner. Mys är bäst! 
 
 Jaha, det är jag det....det kan nog stämma rätt bra! Kul test i alla fall!

6 kommentarer:

  1. Kul! Det är alltid roligt att svara på frågor. Jag blev också en myshumla! Och också lite:
    Minstamöjligtoman, Rosamolnare, Avskalare
    Det var roligt, mer sån't!
    Hej från
    Agneta!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ! Hej på dej myshumla !
    Jag ska nog oxå in och göra ett test , sånt gillar jag ;-)
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  3. Hallojs!
    Skönt att du går ner i vikt och det känns bra!
    Jo du har ett par madonnor står här och väntar men de kan stå tills ni har vägarna häråt, jag behöver veta ca en vecka innan ni kommer om du vill ha en stor madonna då torktiden är lite längre på henne....
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Åå vad kul. Det där testet måste jag göra på stört. =)
    kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Det där låter ju spännande, måste jag gå in och testa....0) hoppas du haft en fin dag, här har man nu hamnat vid sin pc...bara OS på tv just nu, KRAM

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Tack för titten..Hoppas att du haft en bra dag! Vilket roligt test du gjort, nu blir jag jättenyfiken! Tack för tipset! Önskar dig en fortsatt bra kväll! Tisdagskramar till dig! Therese

    SvaraRadera