måndag 22 februari 2010

Och vågen sa...

Jaha, så var det måndag morgon och för mig innebär det att kliva upp på vågen. Ett kärt besvär numer!! Jag har gått ner ytterligare ett kilo sedan den första februari - totalt har jag nu gått ner 9 kg! Jag är nöjd, det känns riktigt bra! Jag känner mig lättare, det är mycket lättare att gå raska promenader med hunden nu. Tänk vad dessa kilon kan göra skillnad!!

Dock vet jag inte om jag är så sugen på att gå några promenader alls idag, sakta eller fort gör det samma... vi har - 27 grader kallt ute!!!! Solen skiner visserligen, men någon värmebölja har den ju knappast att bjuda på!

Återkommer senare idag med bilder på min nya fina möbel!!
Kram, Marita

6 kommentarer:

  1. Hej Marita!

    Jag låtsas att jag iiiinte förstår vad du menar,ler.

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Wow så skönt! Sånt får man en kick av. Stort GRATTIS! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis! Gick ner 8 kg på 2 månader för tio år sedan och då sprang jag en dag efter bussen och fick känlsan av att jag flög fram. Vilken frihetskänsla! :)

    Ha en härlig dag trots den kraftiga kylan ni har! Vi har "bara" -21 grader! ;)

    SvaraRadera
  4. Otroligt vad du rasar i vikt, kul.
    Skulle vilja vara så där lätt också, får nog sätta mig på motionscykeln ett tag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till viktminskningen..rejäl nedgång..så härligt, kör du någon speciell diet..hoppas veckan börjat bra, KRAM

    SvaraRadera
  6. Gratulerar till nedgången i vikt! Hoppas du mår bra. Innebär detta, tänker på op, att du måste äta ofta och lite?
    Nä, man får allt stanna inne när det är så himla kallt, det är inte alltid nyttigt att gå ut.
    Ha det bra,
    Agneta!

    SvaraRadera