torsdag 28 januari 2010

En kväll med kollegorna!

Onsdag kväll tog vi med oss jubilerande kollegor och bjöd dem på middag på Grappa. Vi har 3 st 60 åringar i gruppen som skulle firas och en kollega som beslutat att lämna oss för annan arbetsgivare... oj vad hon kommer att längta efter oss!!!


Kvällen var jättetrevlig. Det blev drinkar och tilltugg i lunchrummet innan vi promenerade till restaurangen. Där hade vi redan reserverat bord och beställt vår mat så det gick smidigt trots att vi var 10 st kacklande damer!! Min mat bestod av kalvytterfilé med rösti och cognacsås, till det ett glas rött vin... såååå gott!! Innan hade jag planerat att jag skulle ta en dessert också men det var inte att tänka på! Portionerna var väl tilltagna så vi alla blev på tok för mätta för att få plats med mer än en kopp kaffe.
kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Hej! Å tack för gullig kommentar hos mig!
    Å lycka till med operationen!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Den bilden blir jag hungrig av. Kan känna timjan smaken i munnen.
    Lycka till.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ja det är inte så stort i Eskilstuna, haha.
    Önskar dig en bra helg
    Kram A-K

    SvaraRadera