onsdag 13 januari 2010

Ljusstakar...


...kan man väl inte få för många av? Jag med många andra, fullkomligt ääälskar levande ljus! Då behöver man många ljusstakar...eller hur?! I kväll har jag travat omkring här hemma och fotat en del av alla ljusstakarna...tänkte visa er en del av dem. Dessvärre är jag ingen vidare fotograf så kvalitén blir man ju inte direkt imponerad av!! Men jag visar de som blev hyfsade! Hur har ni det hemma hos er? Hur ser era ljusstakar ut? Har ni också en hel del??

















I helgen ska jag träna mer på fotograferandet så att jag kan hänga med på utmaningen att visa hur man förvarar sitt te och kaffe...

kram, Marita

PS. Tack alla underbara för alla trevliga uppmuntrande ord ni gav mig i förra inlägget! Det kan nog allt behövas. Tänkte låta er få följa med på min viktresa...

2 kommentarer:

  1. Det ser jättemysigt ut med alla tända ljus. Jag är också ett riktigt freak när det gäller att tända ljus. Dina ljusstakar är verkligen fina och den här årstiden är ju perfekt för att mysa hemma! Ha det så bra!
    ( Jag lämnade en kommentar under ditt förra inlägg om gastric by-pass :) )

    SvaraRadera
  2. Titta så många vackra ljusstakar, jag tror nog att jag vill ha allihop, haha.

    Jaa, tänk, snart är våren här, tänk vad man ska frossa i fröer. Sååå himla kul.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera