söndag 3 januari 2010

Trodde vi ja!

Vi trodde vi skulle ägna lördagen till att hämta möbler och möblera om en del.... pyttsan vad vi bedrog oss!! Släpkärran stod inte på plats när vi kom för att hämta den... Jaha, inga möbler! Inget pysselskåp att få flytta in i... ingen bäddsoffa att få piffa till...

Nåväl, vi var förbi dottern med familj i alla fall. När vi kom dit höll de på att åka skridskor. Vad roligt det var att se Jenni försöka ta sig fram som en liten bambi på hal is!!! Barnen fixade det bra och svärsonen åkte alldeles obehindrat! Sedan blev vi bjudna på fika. Kladdkaka och kaffe, vad mer kan en kvinna begära??? Det är så vansinnigt gott! Försökte ta en del foton hemma hos dem, men ingen var still en endaste liten stund så varenda bild blev suddig. Men vad sjutton - jag bjuder er på dem i alla fall!!!










Tack alla underbara bloggvänner som lämnar så underbara kommentarer hos mig!! Jag blir superglad!
kram, Marita

6 kommentarer:

  1. Fin gran ni hade... Önskar dig en god fortsättning på nya året :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en God fortsättning på det nya året! Hoppas att ni har bättre tur nästa gång med "släpkärran o möblerna"....Men kaffe o kladdkaka lät väldigt gott! Fniss....Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Skridskor har jag inte åkt på många år, har till och med sålt dom. Men det skulle vara kul, tror jag. Härliga bilder med mycket glädje, ni fick en fin dag utan kärra.
    Ha en mysig söndag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder tycker jag. Vad mysigt med lite skridskoåkning.

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  5. Skridskoåkning lät mysigt! Tack för din goa kommentar inne hos mig, det värmer! Vill också önska dig en god fortsättning på det nya året!
    Karolina

    SvaraRadera
  6. Tack för din rara kommentar! Vad glad jag blir. :) Typiskt med släpkärre-trubbel, men ni ser ut att haft en fin dag ändå!
    Skridskor var hur längsen som helst jag åkte. Bambi är nog rätta ordet för mig med :)

    God fortsättning!
    Kram Ellinor

    SvaraRadera