lördag 23 januari 2010

Loppis och lite shopping!

Idag blev det en snabbtur till Pingstkyrkans loppis. Det är ju alltid kul med loppisar...ännu roligare när man gör fynd. Några små godingar lyckades jag hitta! De har byggt om på vår loppis så det tog lite tid att hitta det jag var ute efter... nåja, jag ska nog få kläm på den nya ordningen!

Sen blev det en tur till Underbara Hem, skulle bara kika lite... blev lite shopping!!! Hittade lite smått och gott som kommer att göra sig bra här hemma!

Bilder på mina inköp kommer senare. Hinner inte för nu ska vi till min mamma på middag!!
kram, Marita

5 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att få se vad du fyndade idag.
    Konstigt när man bara ska titta så kommer man alltid hem med något:-)
    Ha, det trevligt hos mamma.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ser fram emot att se vad du har handlat för det är verkligen ett stort intresse hos mig med. Man kan göra otroliga fynd! Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Spännande att få se dina fynd sen :)
    Ha en mysig kväll, kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas middan var god, och att du haft en bra helg. Det ska bli kul och se vad du köpt. Här ska bli många loppis-rundor i vår.
    Ha en fin söndag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du hittar många fynd på loppisen! Kramar susanne

    SvaraRadera