lördag 2 januari 2010

Vad händer idag?

Idag har vi tagit sovmorgon, igen... Det är så otroligt skönt att få sova ut och vakna av sig själv... ha ha! vakna av att hunden står i sängen och buffar på oss för att han vill gå ut...

Vad står på dagens agenda? Jo, vi funderar på att åka hem till min mamma och hämta vår bäddsoffa som hon har härbergerat några år, den blir perfekt till herr-rummet. Då blir det så mycket enklare för barnbarnen att sova över. Sedan bär det iväg till Jenni och hämta hem röda skåpet. De har inte längre plats för den och för mig passar det perfekt att få hem den igen, det blir mitt pysselskåp! Ett helt skåp som jag kan fylla med mina pysselgrejer!!!!

Yngsta barnbarnet Melker börjar pigga på sig från sina vattkoppor, skönt! Det har varit en riktig plåga för sötnosen med all klåda.

Maken håller på att skapa en egen blogg, en fotoblogg. Han tycker det är så himla roligt, duktig är han också! Tycker han tar helt underbara bilder!

Nähä, nu är det dags att sätta fart!
kram, Marita

1 kommentar:

  1. Tack o tack, vad snällt.
    Ha ett riktigt fortsatt bra år du med. Det kommer att bli ett kalasår! =)
    Nu ska jag grädda mina baugetter som har jäst i evigheter.
    Kram kram
    Madeleine =)

    SvaraRadera