onsdag 20 januari 2010

Mina fina barn!


Jag har lyckan att vara mamma till tre underbara barn! Nu tror jag väl inte att någon av dem ser sig själva som barn längre då de är 26, 21 och 18 år gamla...men i mina ögon är de ju alltid barn. Mina söta underbara ungar!! Jag är så stolt över mina fina raringar!

Jenni och hennes lilla minsting Melker
Jenni, min förstfödda. Hon är vacker, en underbar dotter, en fantastisk mamma till 3 egna barn och ett bonusbarn, en underbar fru till sin make Michael, en otroligt duktig dagmamma. Hon bakar makalöst goda godsaker. Hon lagar underbart god mat. Hon håller hemmet fint. Hon är enligt hennes vänner en underbar kamrat. Hon är ärlig och pålitlig. Hon är generös, glad och trevlig.... ja jag skulle kunna hålla på hela natten att berätta om alla hennes fina egenskaper!!

Micke hemma hos Jenni på kalas
Micke, mellanbarnet. Han är fin, kärleksfull, vill väl, tycker om barn, är oerhört konstnärlig, vill gärna hjälpa till, omhändertagande, glad....allt detta och massor mer! För Micke har inte livet gått på räls direkt...han har epilepsi sedan barndomen och för ett år sedan fick han diagnosen aspergers syndrom.


Linda hemma i köket
Linda, minstingen. En glad och härlig tjej trots att hon är blind och autistisk! Hon vill gärna hjälpa till, hon är musikalisk, hon är duktig på att rida, hon är söt.... hon har så många fina egenskaper den tjejen!! Man kan inte låta bli att bli glad när man är i hennes närhet.
Kram, Marita

7 kommentarer:

  1. Du är en stolt och kärleksfull mamma hör jag :)
    Fina barn du har.
    Min man har också epilepsi sedan barndomen. Numera har han nästan aldrig anfall men under sina yngre år blev han hårt prövad av livet kan man säga...
    Hälsn. Sussie

    SvaraRadera
  2. Fina barn, vännen. Visst är man stolt över dom!
    Dom är glädjen i livet.
    Ha en fortsatt skön vecka!
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  3. Godmorgon Marita. Det var roligt och "träffa" dina barn. En fin trio, du kan vara en stolt och glad mamma. Och mormor till en sån liten söting, det är lycka det.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Inte konstigt att du får en sådan gosig nalle med den texten på. Du ger ju sådana kärleksförklaringar till dem.
    Barnen blir nog allt barn i ens ögon på ett vis även om de som vuxna blir ens vänner.
    Ha det gott,
    kram

    SvaraRadera
  5. Ja, vilka fina barn du har! Det är väl klart att det värmer i mammahjärtat!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. god morgon.....jag kom på mej själv när jag tänkte..vaddå inte barn???? klart dom är barn! jag som hängt med i 20 år?! tycker nog som du att dom är "barn"..fniss.

    SvaraRadera
  7. Jag ler över dina ord om dina barn :-). Nu har jag bara en liten + en till som kommer snart, men känner så igen mig. En stolt mamma som ser alla fantastiska kvaliteter som ens barn har. Jag slås varje dag över min sons fantastiska framsteg och tycker att han trots sin ringa ålder på 2 + är en underbar människa :-). Det är härligt att vara förälder! Så mycket kärlek!

    Ha en skön helg!

    Kram M

    SvaraRadera